THE HOUSE OF THE DEAD: Remake
THE HOUSE OF THE DEAD: Remake is een hernieuwde versie van het spel dat in 1997 op arcadeplatforms uitkwam. Deze klassieke arcade-railshooter is nu in een nieuw jasje gestoken met subtiele gameplaywijzigingen die passen bij moderne games.