Sudoku: Casual Board Game
Sudoku is de oudste en zeer populaire mindfulness-puzzel! Er zijn raadsels voor elke smaak - van de eenvoudigste tot de meest complexe. En als de taak buiten je macht ligt, kun je altijd de hints gebruiken die helpen bij het oplossen van de puzzel.
Aangename muziek en kleurrijke graphics zorgen ervoor dat je jezelf kunt onderdompelen in het spel, volledig kunt ontspannen en goed kunt uitrusten. Vergeet papieren sudoku, nu zal de puzzel altijd bij je zijn op je apparaat! Train je hersenen, ontwikkel logica en mindfulness!