SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech
SteamWorld Quest is de kaartgame waar je al die tijd op hebt gewacht! Leid een groep ambitieuze helden door een prachtige, handgetekende wereld en beleef intense gevechten. Gebruik je verstand en de kaarten in je hand. Bouw je eigen deck en kies daarbij uit meer dan 100 unieke kaarten!
Dit is een game vol goud, draken, levendige werelden, magie, ridders in glimmende pantsers, XP, turn-based gevechten en al het goede van RPG's! De grappige mix van traditionele fantasy en steampunk-robots maken deze game een onvergetelijke ervaring die een grote glimlach op je gezicht zal toveren.