OVER DIT SPEL
Rising Hell is een verticaal rogue-lite platformspel vol adrenaline-pompende actie en veel zware gothic metal shreds. Klim uit de steeds veranderende hel terwijl je het opneemt tegen hordes bloeddorstige demonen.
Heavy metal riffs and gepixeleerde waanzin begeleiden je terwijl je je een weg uit de diepten van de brandende hel vecht, het opneemt tegen de insecten in Beëlzebubs hol en andere kuilen van de hel waar verschillende wezens, bazen en levende vallen op de loer liggen. Het aaneenrijgen van combo's, springmanoeuvres en het opbouwen van talenten zijn je sleutel om je te helpen uit de hel klimmen in dit adrenaline-pompende verticale platformspel.