Rise and Shine
Rise & Shine is een dodelijke puzzelgame met bullet-hell-elementen. Gebruik strategie en vernuft om de vijanden af te maken, versla de eindbaas op perfecte wijze met zorgvuldige planning en werkwijze en vuur je geavanceerde projectielen af om nieuwe gebieden te openen.
Het zal niet makkelijk zijn om Gamearth te redden: bereid je voor om door een raketregen te zoeven en vallen te ontwijken om te voorkomen dat alles wordt verwoest. Je zult alles uit de kast moeten halen om in leven te blijven terwijl je het opneemt tegen dodelijke robotlegers, eindbazen, enorme doodswielen, en zelfs zombies. Je zult waarschijnlijk heel vaak sterven.
Speel Rise & Shine als nooit tevoren met nieuwe spelstanden die steeds weer voor de perfecte spelsessie zorgen.