Re:Turn - One Way Trip vertelt het angstaanjagende verhaal van vijf studievrienden op vakantie na hun afstuderen. Dit kan hun laatste reis samen zijn voordat het volwassen leven ze volledig opslokt. Helaas voor hen heeft een veel meer sinistere kracht hen gevonden, die hongert naar hun ziel.
Als Saki midden in de nacht wakker wordt en ontdekt dat haar vrienden van hun kampeerterrein zijn verdwenen, wordt ze al snel naar een verlaten trein gelokt. Hij staat stil, alsof hij wacht tot zijn laatste passagier aan boord komt. Wachtend op haar.
Terwijl Saki de trein doorzoekt naar haar vrienden, begint de barrière tussen het verleden en het heden op te lossen. Buitenaardse gruwelen confronteren Saki terwijl ze de dodelijke geheimen van de trein begint te ontdekken.