Ravenous Devils
Beheer een kleermakerswinkel en een lijkenkookbedrijf in een stad waar misdaad, corruptie en armoede aan de orde van de dag zijn. Percival en Hildred zijn hier net naartoe verhuisd met niets anders dan een droom: extreem rijk worden.
Bestuur Percival om de kleermakerswinkel te beheren, wacht op de komst van klanten die op zoek zijn naar nieuwe pakken, vermoord ze wanneer het moment daar is, gooi ze door het luik naar de keuken en gebruik de outfits die je van ze steelt om nieuwe te maken degenen: afval niet, wil niet!
Zorg voor Hildred's pub en klanten. Geef ze heerlijke maaltijden op basis van lijken, beheer de middelen effectief en zorg ervoor dat de ingrediënten niet opraken.