Project Starship X
Project Starship is terug met een maffe versie van het buitenaardse horrorgenre. In dit 'rogue-lite' schietspel kruip je in de huid van de hip-met-tentakels-held Swagthulhu en VERPLETTER je grappige griezels in flitsende 16-bit-stijl! Dankzij veelzijdige ontwijkmechanismes en bergen power-ups kun je je schip dwars door vijanden heen rammen en ongeschonden uit de strijd tevoorschijn komen. Project Starship X eert de conventies van het genre door ze allemaal op hun kop te zetten!