Pretty Girls Speed
Er is een nieuwe soort game in de Pretty Girls-serie! In Pretty Girls Speed ga je de strijd aan met verschillende ontzaglijk prachtige uitdaagsters terwijl je zo snel mogelijk probeert te winnen. Speel kaarten die volgen op de kaarten op tafel. Als je geen geschikte kaarten meer hebt, krijg je automatisch nieuwe kaarten uitgedeeld. Raak als eerste al je kaarten kwijt en je wint!
Pretty Girls Speed is snel en intuïtief, maar het is ook een uitdaging waar zowel vaardigheid als een beetje geluk voor nodig is. Probeer twee verschillende speltypes, elk met een steeds hogere moeilijkheid. In Battle Mode selecteer je een personage om tegen te spelen en moet je als eerste twee van de drie rondes winnen. Maar pas op! Met elke tegenstander die je verslaat, wordt de volgende sterker. In Challenge Mode moet je alle 100 levels uitspelen. Heb jij het in je om de 'Speed'-troon te claimen?