Pretty Girls Breakers!
Klassieke steentjesactie krijgt een schattige en knuffelige draai in Pretty Girls Breakers! In dit klassieke arcade-actiepuzzelspel neem je de rol aan van een krijger met twee staarten en een straalzwaard. Je moet de aankomende ballen nauwkeurig raken om de blokkenpatronen boven je te vernietigen terwijl je vijandige aanvallen ontwijkt en power-ups verzamelt om de overwinning te halen!
In meer dan 20 uitdagende levels moet je je aanpassen aan nieuwe blokken en typen vijanden. Pas je strategie aan om ze binnen de tijd van het veld te verwijderen zonder al je hartjes te verliezen. De outfits van je vrouwelijke kameraden veranderen geleidelijk naarmate je levels voltooit. Als je slaagt in de strijd, worden nieuwe outfits onthuld en ontgrendeld. Deze kun je altijd bekijken in het aanlokkelijke speltype Dressing Room. Kun jij ze allemaal verzamelen?