Neem de rol aan van de Scrappers, een team robot-vuilnismannen die een smerige stad van de niet zo verre toekomst moeten schoonmaken. Veeg de straten alleen schoon of vorm het ultieme team met maximaal 4 spelers. Tijd is geld in Junktown, dus stapel het vuilnis hoog op, investeer in je team om het efficiënter te maken en krijg hogere beloningen.
Vuilnis verzamelen is pas het halve werk! Robot-rivalen vallen je aan en storen je bij je werk, dus het is aan jou om ze te verpletteren en op schema te blijven. Samenwerking is essentieel om zo efficiënt mogelijk te blijven, hoge scores te halen en nieuwe personages en aanpassingen te ontgrendelen.
PixelJunk Scrappers Deluxe is een gloednieuwe game van Q-Games, de ontwikkelaar van de legendarische PixelJunk-games, Star Fox Command, X-Returns en nog veel meer klassieke titels.