PAC-MAN MUSEUM+
Speel alle 14 legendarische titels zoals de klassiekers PAC-MAN en PAC-LAND, maar ook de nieuwe PAC-IN-TIME en PAC-MAN 256. Of je nu van de side-scrolling actie van de originele PAC-MAN of van puzzels houdt, deze collectie heeft voor elk wat wils!