Operation Hardcore
Aarde, 1999. We worden overrompeld door een invasie van buitenaardse wezens. Jij, een totale badass, stelt dat niet echt op prijs. Je bent woedend. Vannacht zul je geschiedenis schrijven. Dit is: Operation Hardcore.