One Night: Burlesque
Eén nacht: Burlesque biedt een uniek visueel verhaal met puzzelelementen. Word een detective en los de zaak op van een aankomend moordmysterie. Je verborgen talent geeft je een voordeel ten opzichte van de moordenaar, dus gebruik het verstandig.
Kruip in de huid van Holly, een getalenteerde danseres met de unieke gave van telepathie.
De wannabe-moordenaar is misschien geen butler, maar hij zit zeker in het publiek. Navigeer door een labyrint van verstrengelde relaties en pel de lagen van bedrog weg. De klok tikt onheilspellend verder en elke keuze die je maakt kan het lot van je vrienden bepalen.