VECHT TEGEN IMPOSANTE VIJANDEN
Nova Strike is een retro shoot'em up die je meeneemt naar een ver sterrenstelsel waar je het moet opnemen tegen steeds sterkere hordes vijanden. Je kunt gemakkelijk beginnen met spelen, de gameplay is verslavend en voor elke nieuwe game worden andere levels gegenereerd, dus je kunt urenlang genieten van uitdagend plezier. Elke keer als je opstijgt heb je de kans om nieuwe upgrades te ontgrendelen en je schip te verbeteren. Probeer je topscore te verbeteren!
Speel steeds opnieuw: elke 'game over' is de start van een nieuw avontuur. Gebruik de blijvende punten die in elke ronde verdient om nieuwe wapens en vaardigheden te kopen en start dan een nieuw spel om een verse procedureel gegenereerde kaart te verkennen. Kom elke keer sterker terug, tot je de eindbaas kunt verslaan en het sterrenstelsel kunt redden!