FIGHT FORMIDABLE FOES
Nova Strike is a retro shoot 'em up that transports you to a distant galaxy where you face waves of increasingly powerful enemies. Because it is easy to pick up and play, has addictive gameplay, and generates different levels with each new game, you can enjoy hours of challenging fun. Every time you take off is a chance to unlock new upgrades and improve your ship. Try to beat your high score!
Play and play again: every Game Over is the start of a new adventure. Using the persistent points you earn with each run, unlock new weapons and skills, then start a new game to explore a fresh procedurally generated map. Come back stronger and stronger until you can confront the final boss and save the galaxy!