Norman's Great Illusion
Heb je je ooit afgevraagd waarom burgers die deel uitmaken van de maatschappij en elk op zich goed en vredelievend zijn, toestaan dat mensen aan de macht komen met principes die lijnrecht ingaan tegen hun eigen overtuigingen en doelen? "Norman's Great Illusion" is onze poging om over dit fenomeen te praten.