Mega Man Legacy Collection 2
De blauwe bommenwerper is terug in deze tweede verzameling klassieke Capcom-titels! De collectie bevat accurate reproducties van Mega Man 7, 8, 9 en 10 en omvat de evolutie en retrorevolutie van deze iconische serie. Neem het op tegen de boosaardige Dr. Wily en zijn Robot Masters in deze tijdloze 8-bit-, 16-bit- en 32-bit-avonturen!
De Mega Man Legacy Collection 2 barst zowat uit zijn voegen van de extra content: van races tegen de klok* en remix-uitdagingen tot een muziekspeler en een uitgebreide galerij met zeldzame illustraties. Inbegrepen zijn eveneens de extra spelstanden met meer levels en speelbare personages die oorspronkelijk als DLC voor Mega Man 9 en 10 uitgebracht werden. En vind je deze uitdagende klassieke platformgames een beetje te heftig? Je kunt nu zelfs de hoeveelheid schade die je oploopt, verminderen.