Mahjong: Magic Casual Puzzle
Dit is een van de meest populaire puzzelspellen ter wereld! Als je na een zware dag wilt ontspannen en tot rust wilt komen, dan zul je dit spel zeker leuk vinden.
In het spel wacht je op interessante avonturen! Los meer dan 200 kleurrijke en spannende taken op, open 10 verschillende werelden, verzamel alle chipsets en prachtige achtergronden van elk hoofdstuk! Je kunt ze in de gratis modus gebruiken om mahjong volledig naar jouw smaak aan te passen.
De regels zijn vrij eenvoudig - je moet zoeken naar identieke afbeeldingen op de fiches en ze in paren van het speelveld verwijderen. Zodra alle paren zijn verborgen, wordt het niveau voltooid. Je zult ook levels tegenkomen waar een timer zal zijn - hier moet je opschieten om het speelveld binnen een bepaalde tijd leeg te maken.
De eenvoudigste puzzelregels en het afgemeten verloop van het spel zorgen ervoor dat je kunt ontspannen na een zware dag!