LogScape - Puzzle Game
Paul Bunyan zit opgesloten in de betoverde bossen. Help hem puzzels op te lossen door het rode houten blok uit de doos te halen.
Meer dan honderden puzzels om mee te spelen. Kun jij de puzzelmeester zijn en Paul Bunyan helpen ontsnappen?