Lethis - Path of Progress
Lethis – Path of Progress is een old-school 2D-stedenbouwgame die zich afspeelt in een Victoriaans steampunk-universum, Lethis genaamd. Bouw en beheer je steden, lever goederen en grondstoffen voor je inwoners en houd de economie draaiende. Ruil met andere steden, geef gehoord aan de verzoeken van de keizer en houd je stedelingen tevreden.