Je bestuurt Kofi, een zwak, lui en ongelukkig videogamepersonage dat zal worden gevolgd door een groep interessante (en zielige) personages die hem helpen een groot avontuur te beleven.
Je zwaard is gebroken en je beste vriend is een booger, maar je kunt op een schrikwolf rijden.