Kitaria Fables
Kitaria Fables is een heerlijk schattige actie-avontuur-RPG met landbouw en productiewerk! Vecht gewapend met een zwaard, boog en spreukenboek tegen een opkomende duisternis die de wereld bedreigt. Ontdek diverse gebieden op zoek naar relieken en middelen, verzorg je boerderij om je eigen proviand te verbouwen en onderneem missies solo of met een vriend in lokale co-opmodus!
Een heerlijk schattige actie-avontuur-RPG met landbouw en productiewerk – Vecht gewapend met een zwaard, boog en spreukenboek tegen een opkomende duisternis die de wereld bedreigt. Plunder kerkers op zoek naar relieken en middelen, verzorg je boerderij om je eigen proviand te verbouwen en werk samen met je dorpsburen om nieuwe uitrusting te maken.
Welkom in de wereld van Kitaria – een vredig land waar de natuur in harmonie is – tot nu. Omdat de wilde natuur rondom Potendorp steeds agressiever worden, heeft het rijk je opgeroepen om zijn burgers te onderzoeken en verdedigen.
Realtime gevechten – gebruik mêléewapens en bogen en smeed nieuwe spreuken. Pas je uitrusting aan op een manier die bij je voorkeursstijl van vechten past en maak magie, wapens en pantsers die bij je speelstijl passen.
Leer oude magie – een eeuwenoud spreukenboek komt in je bezit; gebruik het om een soort magie te leren die lang geleden door het rijk verboden is – en geef jezelf een voordeel in gevechten!
Verzamel, maak en verbouw! - Kitaria zit vol met middelen die je in je voordeel kunt gebruiken! Dood monsters voor ingrediënten, plant zaden en verzorg je gewassen voor proviand en verzamel materialen en ertsen om krachtigere wapens, pantsers en accessoires te maken.
Locale co-opmodus – onderneem missies solo of met een vriend! Verdubbel je vuurkracht en gebruik de vrijheid van het flexibele gevechtssysteem van Kitaria Fables om elkaars sterke punten aan te vullen.