Hiveswap Friendsim
Welkom bij Hiveswap Friendsim, een visuele roman van meerdere afleveringen met zwarte humor, die plaatsvindt in het universum van Homestuck/Hiveswap en is bedacht door de Amerikaanse auteur en tekenaar Andrew Hussie.
Je bent neergestort op een gevaarlijke planeet zonder voedsel, medicijnen en vooruitzichten, maar één ding weet je wel: je hebt wanhopig veel behoefte aan een vriend.
Hiveswap Friendsim is een snel visueel romanavontuur, dat losjes gebaseerd is op eerdere in dit universum uitgebrachte creaties. Het volgt de pogingen van een naamloze held (dat ben jij!) om te overleven en misschien zelfs te floreren op het barre oppervlak van ALTERNIA.
Deze uit losse episodes bestaande visuele roman speelt zich af in de tijd van Hiveswap: Act 1 en bevat personages uit Hiveswap: Act 2. Het avontuur zal fans van zowel Homestuck als Hiveswap die smachten naar een duisterder avontuur in het Alterniaanse landschap niet teleurstellen.
Deze nieuwe release voor consoles bevat alle 18 afleveringen van deze episodische serie. Hij is los te koop of als onderdeel van de Pestersim-bundel. Hiveswap Friendsim en de opvolger Pesterquest zijn hierin voor een vriendenprijsje gebundeld als de MSPA Reader Saga.