Hidden Through Time 2: Myths & Magic
Ga met Clicky mee op een nieuw, betoverend avontuur in Hidden Through Time 2: Myths & Magic! Dit charmante 2D-spel met verborgen voorwerpen, dat zeker in de smaak zal vallen door de speelse toon en gezellige sfeer, biedt eindeloos veel speelplezier. Zoek naar alle verborgen voorwerpen die verspreid liggen in prachtige handgetekende werelden, en krijg onderweg toegang tot meer voorwerpen. Met zowel een single-playercampagne als een online modus waarin je je eigen droomwereld kunt creëren, houdt het avontuur nooit op!
Beheers de kracht van de tijd met de gloednieuwe Reality Shift-feature, die een extra dimensie toevoegt aan je verborgen-voorwerpenervaring. Schakel van dag naar nacht, van zomer naar winter... en verken maps in meerdere staten. Maar kijk uit voor de voorwerpen die slechts in één staat voorkomen!
Ben je in creatieve stemming? Met de verbeterde Architect Mode kun je met meer gemak dan ooit je eigen unieke ervaringen bouwen en delen! Laat zien hoe goed je maps kunt maken en kijk hoe jouw creaties zich verhouden tot die van anderen.
Naast de verbeterde beelden biedt Hidden Through Time 2: Myths & Magic ook meer aanpassingsmogelijkheden met Architect 2.0. Maak met één klik eigen structuren en tientallen personages, of beeldhouw het terrein zoals je wilt met de gloednieuwe terreinverver. Waarom laat je je creativiteit niet de vrije loop om de map van je dromen te bouwen?
Dus waar wacht je nog op? Ga met ons mee op deze betoverende reis door de tijd. Je avonturen zijn slechts één Click(y) verwijderd!