ONTSNAP UIT DE HEL
Hades is een rogue-like dungeoncrawler die de beste aspecten van de veelgeprezen titels van Supergiant combineert, waaronder de snelle actie van Bastion, de rijke sfeer en diepte van Transistor en de personage-gedreven verhalen van Pyre.
Als de onsterfelijke prins van de onderwereld gebruik je de krachten en mythische wapens van Olympus om los te komen uit de klauwen van de god van de doden zelf, terwijl je sterker wordt en meer van het verhaal ontrafelt met elke unieke ontsnappingspoging.
De Olympiërs staan ​​achter je! Maak kennis met Zeus, Athena, Poseidon en nog veel meer, en kies uit hun tientallen krachtige Boons die je vaardigheden verbeteren. Er zijn duizenden personages om te ontdekken op je reis.
Elke keer dat je je verdiept in de steeds veranderende onderwereld, wachten er nieuwe verrassingen op je, wiens eindbazen je zullen herinneren. Gebruik de krachtige Mirror of Night om permanent sterker te worden en geef jezelf een voorsprong voor de volgende keer dat je van huis wegrent.
Permanente upgrades betekenen dat je zelf geen god hoeft te zijn om het spannende gevecht en aangrijpende verhaal te ervaren. Maar als je er toevallig een bent, ga dan de uitdaging aan en bereid je voor op keiharde actie die je goed geoefende vaardigheden op de proef zal stellen.
De rijke, sfeervolle presentatie en unieke samensmelting van gameplay en verhaal die de kern is geweest van de games van Supergiant zijn hier volledig aanwezig: spectaculaire handgeschilderde omgevingen en een bloedstollende originele soundtrack brengen de onderwereld tot leven.