Guts 'N Goals
Dit is niet het gebruikelijke potje voetbal. Dit is Guts 'N Goals, waar voetballen pucks kunnen zijn, en je een knuppel in plaats van je voeten kunt gebruiken om doelpunten te scoren.
Kies uit ruim 30 unieke helden en bereid je voor om het wereldspel als nooit tevoren te spelen!
We houden het spannend: Tijdens elk spel veranderen willekeurige mutaties de manier waarop je speelt. Mutaties kunnen alles binnen enkele seconden veranderen, van de bal die je raakt tot het volledige spelontwerp.
Er zijn geen strafkaarten: Elk van de ruim 30 helden heeft een unieke vaardigheid die de uitkomst van een wedstrijd drastisch kan veranderen. Je kunt deze vaardigheden gebruiken om je tegenstander tijdelijk buiten bewustzijn te slaan, wat je een kans geeft om te scoren.
Speel op jouw manier: Guts 'N Goals kan zowel online als offline, alleen, als team, multiplayer en lokaal als team gespeeld worden. Geniet op welke manier je maar wilt van deze hilarische versie van voetbal!