Alle 12 levels zijn procedureel gecreëerd voor meer afwisseling en herhaling.
Hordes vijanden wachten je op, maar let goed op je omgeving want die is gevaarlijk en past zich aan naarmate je verder komt.
Upgrade jouw held om je eigen spelstijl op te bouwen en combineer verschillende personages om het perfecte team samen te stellen als je met vrienden speelt. Heb je een tank of een berserker nodig? Zorg daar dan voor!
Heb je geen zin om samen te werken? Er is ook een speciale PvP-arena beschikbaar: “Stool Wars” laat 2 tot 4 spelers tegen elkaar vechten. Geen geweren, alleen krukken, explosieve vaten en boost. Perfect om je uit te leven en je schulden te vereffenen.