Fairy Elements
Yamato, een ridder van koninklijke bloede, redt zijn koninkrijk door de kracht van een zwaard dat doordrenkt is met een mysterieuze kracht. Hij wordt echter getransporteerd naar een wereld die 200 jaar in de toekomst ligt. Daar ontmoet hij een vreemd wezen en een mysterieus meisje, maar hij krijgt aan het einde van zijn avontuur een veel grotere rol.