Dr. Frank's Build a Boyfriend
Na weggestuurd te zijn bij zowel zijn promotieonderzoek (plantkunde) als bij zijn studie medicijnen (specialisatie pathologie), heeft dr. Frank zich min of meer toegelegd op een toekomst van eenzaamheid en wetenschap. Tenminste, totdat een knappe vreemdeling op zijn deur klopte en hem volledig overrompelde. Dominik leek de perfecte partner te zijn: attent, zorgzaam en geïnteresseerd in dr. Franks werk.
Na drie maanden regenboogkleurige relatie, gaat Dominik ervandoor met dr. Franks jarenlange onderzoek naar herrijzenis, om dit vervolgens onder zijn eigen naam te presenteren tijdens de prestigieuze jaarlijkse Hindenberg universiteitsconventie.
Niet alleen gaat dr. Frank Dominiks presentatie overtreffen door zelf 's werelds eerste kunstmatige levensvorm te presenteren, maar dr. Frank maakt van die creatie 's werelds lekkerste, knapste vriendje. Dr. Frank's Build-A-Boyfriend is een komische visuele novelle over jongensliefde, gemixt met wijs-en-klik-avonturenelementen.