Death Park 2
Begin je avontuur in een van de beste enge games en griezelige horrorgames!
In de horror bevind je je in een griezelige stad vol geheimen, monsters en avontuur. Onderneem actie en red je zus van de clown, ontdek het mysterie van Death Park en de oorsprong van de enge clown!
Ben je klaar om je nachtmerries en verschillende monsters te bestrijden die Farland hebben overspoeld? Kun jij alle puzzels aan die je te wachten staan in dit horrorverhaal?
Je moet 8 enorme locaties bezoeken, waaronder straten, ziekenhuis, begraafplaats, riool en militaire basis. Je zult in staat zijn om tussen de echte wereld en de slaapwereld te bewegen om raadsels op te lossen en een enge clown en verschillende monsters te bestrijden.
We hebben speciale aandacht besteed aan puzzels nu ze twee moeilijkheidsgraden hebben, ook puzzels zelf veranderen met elk avontuur! Probeer Death Park 2 te voltooien met uitdagende puzzels! Slechts een paar spelers zijn in staat om het te doen.