Circa Infinity
Bereik de kern van elk niveau door door een reeks cirkelvormige lagen te glippen. Time je sprongen zorgvuldig om de wezens die zich in de cirkels bevinden te vermijden en de volgende laag te bereiken. Naarmate je dieper gaat, wordt de actie sneller en uitdagender! Kan je volgen?
50 stadia van geestverruimende actie wachten op je, met 5 bazen die je zenuwen zullen testen. Je kunt jezelf ook testen in de speedrun-modus.
Hypnotische beelden en een pompende soundtrack zullen de toch al intense gameplay-ervaring opfleuren.
Zie Circulaire oneindigheid als een live muziekvideo, met uitdagende actie en psychedelische graphics!