Cannibal Abduction vertelt het bloedstollende verhaal van Henry’s poging om uit het huis van een kannibalistische familie te vluchten voordat hij hun avondeten wordt. Nadat Henry een weekendje weggaat met de auto van zijn vader, nemen zijn plannen een onvoorspelbare draai wanneer hij autopech krijgt in een boerengat, wat leidt tot een noodlottige ontmoeting met een verdacht behulpzame bewoner.
BONUS: Als je daarna nog leeft, breek dan in een verlaten postkantoor voor schroot in de rol van Adam in The Night of the Scissors! Alles ligt voor het grijpen, maar de snipperaar heeft andere plannen voor je.
Van horrormeester Tomás Esconjaureguy komen twee gruwelijke verhalen! Dit spannende, low-poly survival horrorpakket in VHS-stijl is een must-have voor alle slasherliefhebbers. Met een kat-en-muis gameplay en puzzels, ontwijk de moordenaars koste wat het kost door gebruik te maken van schaduwen of verstopplekken. Blijft alert, want zich verstoppen zal niet genoeg zijn om te ontsnappen.. Kun je overleven of sluit jij je aan bij degenen die hebben gefaald?