Cafe Master Story
De geur van versgemalen bonen, het gepruttel van het espressoapparaat, de glans van een net gepoetste toonbank... Dat alles en nog veel meer wacht op je in deze te gekke simgame!
Koffie en thee zijn slechts het begin: er staat een hele wereld aan warme en koude drankjes op je te wachten! Probeer verschillende combinaties uit om je vaste klanten tevreden te houden en nieuwe aan te trekken. Je kunt zelfs je favoriete drankjes aanraden via het bord met specials.
Wil je nog iets extra's doen? Combineer dan drankjes en hapjes door combimenu's aan te bieden. Je kunt hiermee ook meedoen aan wedstrijden. Match het juiste menu met het juiste thema om grote prijzen te winnen en je café nog populairder te maken!