Have you ever wanted to run your own coffee shop?
The smell of fresh roast beans, the gurgling of the espresso machine, the sheen of a squeaky-clean counter... All this and more await you in this quirky sim game!
Coffee and tea are just the beginning—there's a whole world of hot and cold drinks out there just waiting to be discovered! Try out different combinations to make your regulars happy, or attract new customers. You can even recommend your favorites via the Specials Board.
Feel like a little something on the side? Combine food items with drinks to create Combo Meals. These can also be entered into contests—pick the right meal for the right theme, and you're sure to win it big and make your cafe even more popular!