De verzegeling van de Burrow of the Fallen Bear wordt zwakker en avonturiers uit het koninkrijk Furland gaan op onderzoek in het huis van een van de meest vreselijke en gewelddadige personen in het land. Begeleid een katachtige schurk genaamd Krile op zijn avontuur om te laten zien wat hij waard is en om te worden gekozen om de Furry Heroes te redden!
Burrow of the Fallen Bear is een visuele roman met furry-thema en meerdere romantische opties gecombineerd met een spannend middeleeuws avontuur. Onderweg ontmoet je 3 potentiële metgezellen met unieke achtergrondverhalen en motivaties. Elk personage komt tot leven met geanimeerde sprites.