Toon je vaardigheden en reflexen in deze hectische 'gallery shooter' vol kogels, bots en explosies! Je speelt als Erin Saver, die een persoonlijke vendetta tegen de criminele Wildbots uitvoert.
Bot Vice heeft een automatisch richtsysteem, waardoor je je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: schieten, ontwijken en plezier maken! Zorg dat je de flow te pakken krijgt op het ritme van de meest intense gallery shooter ooit. Ben je klaar voor de uitdaging?