Ontdek de wilde planeet van Ankora in een single-player survival avontuur met verkennen en knutselen. Een verhaal over opgroeien, vrienden maken en contact maken met de natuur.
Mûn is een Junior Ranger van de Interstellaire Patrouille, gestrand op de onontdekte planeet Ankora nadat haar ruimteschip daar is neergestort. Mûn zal haar eigen gereedschap moeten maken om de nodige grondstoffen voor haar avontuur te verzamelen, waarbij ze vele obstakels zal moeten overwinnen: rivieren, meren, watervallen, bergen... en monsters.
Ankora is een gigantische planeet. Verken deze mysterieuze planeet vol beloften en gevaar. Maak verschillende gereedschappen, bouw structuren en bouw voor jezelf een nieuw thuis in de wildernis.