ACA NEOGEO WORLD HEROES
Acht verschillende personages gebaseerd op bekendheden uit de geschiedenis, zoals Hattori Hanzo en Rasputin, nemen het tegen elkaar op om de sterkste van de wereld te worden. Naast de normale spelstand, is er ook een Deathmatch-stand waarin verschillende vallen op je wachten tijdens genadeloze gevechten!