ACA NEOGEO SENGOKU 2
Kruip in de huid van een strijder die wordt opgeroepen door een prinses, en vecht in verschillende tijdperken om de duistere heerser te verslaan. Spelers kunnen profiteren van nieuwe tactische functies zoals oplaadaanvallen en verdedigingstechnieken.