ACA NEOGEO PREHISTORIC ISLE 2
PREHISTORIC ISLE 2 is een schietgame die in 1999 door SNK is uitgebracht. Er zijn kleine, grote en zelfs gevleugelde dinosaurussen tevoorschijn gekomen! Het is jouw taak om deze oerbeesten te elimineren. Help alle gevangen burgers te ontsnappen! Geniet van een verscheidenheid aan levels en kleurrijke instellingen!