A Magical High School Girl
A Magical High School Girl is een magische rogue-like RPG! Het enige wapen dat je hebt is je eigen toverkunst. Je kunt je magie noemen hoe je wilt. De elementaire eigenschappen en effecten worden automatisch gegenereerd aan de hand van wat je invoert.