Robot Rescue
Robot Rescue is een logicaspel, gebaseerd op een eenvoudig, maar onderhoudend concept. Het is aan jou om robots te bevrijden die vast zitten in 45 verraderlijke computerdoolhoven, terwijl je dodelijke valstrikken ontwijkt. Klint gemakkelijk? Dat dacht je! Elke robot is met de anderen verbonden... dus als je er een beweegt, beweeg je ze allemaal! Je moet slim kunnen plannen en stalen zenuwen bezitten om dit electronische ontsnapping te kunnen realiseren. En ontwijk een verscheidenheid aan vallen, waaronder mijnen, electrische circuits en speciale elementen die je ook in je voordeel kunt gebruiken. Kies uit 3 moeilijkheidsgraden en bereid je voor op een echte uitdaging!