Suis door de lucht vanuit je luie stoel, met het innovatieve gliderspel Face Pilot! Face Pilot stopt niet alleen je gezicht in het spel met de camera van de Nintendo DSi, het volgt ook de bewegingen van je hoofd, wat je totale controle over je glider geeft. Kantel je hoofd opzij om naart links en rechts te sturen, naar achteren om te stijgen en naar voren om te duiken. Er zijn drie soorten gameplay: laat alle balonnen knallen om het doel te bereiken, gooi ballen naar doelen voor een highscore en zet een snelle tijd neer in de high speed-uitdaging. Kijk ook uit naar verborgen medailles waarmee je nieuwe parcoursen en nieuwe gliders vrij kunt spelen! Face Pilot is echt een uniek spel dat niet mogelijk zou zijn zonder de Nintendo DSi. Het enige dat ontbreekt is de wind in je haar!