Drift Street International
Drift Street International is de ultieme straatrace-ervaring op hoge snelheid, alleen verkrijgbaar voor Nintendo DSi.
Slip en boost met je fijn afgestelde sportwagen door uitdagende straten in intense middernachtsraces door de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Japan.
Test je racevaardigheden tegen aggressieve, door de computer bestuurde bestuurders of neem het op tegen je vrienden in races via de draadloze communicatie van de Nintendo DSi. Elk parcours is tevens in arcade-stijl met checkpoints of in een tijdsrit te racen.