Drift Street International
Drift Street International is the ultimate high-speed, street-racing experience, available exclusively for Nintendo DSi.
Slide and boost your tuned performance car around challenging city streets in high-intensity midnight races across the US, UK and Japan.
Test your skills against challenging, aggressive AI drivers, or take on your friends in four-player head-to-head wireless races. Each track also hosts arcade-style checkpoint races and challenging speed trials.