KINGDOM HEARTS 358/2 Days
Ben jij een liefhebber van helden met onmogelijk puntig haar? Hou jij van klassieke tekenfilms? Ben je handig met een Keyblade? Bereid je dan voor op KINGDOM HEARTS 358/2 Days op de Nintendo DS!
Duik in de wereld van KINGDOM HEARTS, waar Disney en Final Fantasy-personages een episch onderonsje hebben. Waar vijanden ontstaan uit bedorven harten en waar emotieloze 'Nobodies' de overgebleven lichamen zonder hart zijn...
Dit nieuwe avontuur vindt plaats tussen de gebeurtenissen van KINGDOM HEARTS I en II. Hoofdrolspeler Roxas is op een onverschrokken reis om zijn vergeten verleden te ontdekken. Help Roxas in dit actie/rollenspel te achterhalen wat er echt gebeurd is in de tijd dat hij lid was van de geheime en mysterieuze 'Organisation XIII'.
In dit spel kom je een batterij aan bekende personages tegen zoals Koning Mickey en Captain Hook (Kapitein Haak), maar ook onbekende personages zoals de nieuwkomer Xion, het mysterieuze veertiende lid van Organisation XIII. Je zult betoverd worden door de levendige Disney-werelden in 3D: tijdens je avontuur zul je een bezoek brengen aan het exotische Agrabah uit Aladdin, lopen door het onheilspellende Halloween Town uit The Nightmare before Christmas en onder de indruk zijn van alle pracht en praal van het kasteel van Beast uit Beauty and the Beast. Enorme magische locaties vol met queestes zullen je uren vermaken en daarnaast is dit het eerste KINGDOM HEARTS-spel met een volwaardige meerspelerstand, waarin je met maximaal vier vrienden samen diverse coöperatieve missies kunt uitvoeren.
KINGDOM HEARTS 358/2 Days is een echt rollenspel qua besturing en gevechten: hak erop los, gebruik toverspreuken en gebruik heftige combo's om de real-time gevechten te winnen. Met de verkregen ervaringspunten kun je je vaardigheden verder aanscherpen. Het uitrusten van je personages gaat lekker makkelijk met het nieuwe Panel System; organiseer simpelweg je vaardigheden, spreuken en voorwerpen in een ongecompliceerd overzicht en ga verder met het verhaal!
Kom erachter hoe het is om een Nobody te zijn en ontdek waar je hart echt sneller van gaat kloppen in KINGDOM HEARTS 358/2 Days.