Race met je Kawasaki-jetski naar de overwinning tegen uitdagende tegenstanders en woeste golven. Dit is een van de bepalende racespellen van de Nintendo 64, doordat de indrukwekkende physics een nieuwe spelervaring introduceerden die alleen mogelijk was met 3D-game-engines.
Tot op de dag van vandaag blijft de originele benadering van racen, met boeien waar je óf links, óf rechts langs moet en een power-up-systeem dat goede racers beloont, een leuke en vernieuwende uitdaging om alleen of met vrienden te spelen.