Noah's Cradle
Er bestaan geen mensen meer die nog weten hoe het leven was op de oude planeet. Maar de naam ervan is doorgegeven door de duizenden mensen die met een ruimteschip vertrokken om het uitsterven van de mensheid te voorkomen. Vanwege de overeenkomsten met de legende over de grote zondvloed die de aarde vernietigde, gaven de mensen dit schip de naam Noah’s Cradle.
Eén zo’n Cradle baande zich een weg naar een grote gasplaneet. In de atmosfeer van de planeet bevonden zich reusachtige wezens van enkele honderden tot zelfs duizenden kilometers lang. Toen de Cradle in de atmosfeer afdaalde, werd hij plotseling aangevallen. En zo begon de strijd.