Big Bass Arcade: No Limit
Big Bass Arcade: No Limit zit propvol visplezier waarmee spelers direct in het diepe worden gegooid! Big John Games heeft zeventien jaar visgame-ervaring gebruikt om een game te maken waarin het visgedrag zeer realistisch is en de spectaculaire animaties en 3D-effecten van het beeldscherm spatten.
Big Bass Arcade: No Limit bevat zeven vissoorten, tien unieke meren, negen soorten lokaas, 32 toernooien, 50 uitdagingen, vrij vissen en een grote variatie in visgrootte, gewicht en gedrag. Sla forelbaars, snoekbaars, muskie, snoek en zonnebaars aan de haak. Tijdens elk evenement worden je score en prestaties bijgehouden. Probeer dus een zo groot mogelijke vis binnen te hengelen!